čtvrtek 3. ledna 2013

Novoroční předsevzetí?


Spousta lidí si dává nějaký sliby na nový rok. Já ne. Když jsem byla mladší, tak jsem si třeba řekla: ,,Tak a od novýho roku začnu s tim a tim a budu dělat to a to...´´ ale nedodržela jsem to. =) Když chci s něčim začít, tak mi nezáleží, jakej je den a prostě si řeknu: ,,Odedneška!´´ a trvá mi to jako dlouho! =D

Nicméně když nad tim tak přemýšlim, tak jsem včera i předevčírem cvičila, což znamená, že bych v tom mohla pokračovat alespoň do jara, abych si hezky vytvarovala postavu. Jsem s ní spokojená, ale vadí mi celulitida na zadku a stehnech. To víte, věk 21 dělá své. =D

Vezmu to jinak. Co bych si přála, aby se mi splnilo v roce 2013?
☺ Chtěla bych úspěšně dokončit 1. ročník školy. Prozatim. 
☺ Bylo by fajn, kdybych poznala nějaký nový lidi, který maj srdce na správnym místě. Se kterýma bych si rozuměla a byli by stejně trhlí jako já. =)


Co vy? Dali jste si nějaké novoroční předsevzetí? :o)

2 komentáře:

  1. Noo, mně se tam nějak moc nelíbilo. Nehráli žádný pořádný písničky !!! :D

    Asi tak, na co předsevzetí. Ke splnění svých přání nepotřebuješ 1.leden, ale jakýkoliv den :))
    Já bych ráda dokončila aspoň 1.semestr :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divný, vždycky, když jsem tam byla, tak hráli skvěle. :)

      1.semestr - to je fakt...já už počítam s tim, že to udělam a přitom nemam nic vyhranýho...:D

      Vymazat