úterý 1. ledna 2013

1.1.2013

        Šťastný nový rok!



Před chvílí jsem dorazila domů.

Silvestra jsem si užila na privátě, kde jsme hráli Aktivity. Přípitek byl u Vltavy. Hodinový pozorování ohňostrojů bylo krásný. Přesto jsem se nemohla odpoutat od myšlenky, že bych tuhle chvíli tak ráda strávila s někým blízkým... Byla jsem tam s kamarádama, to jo. Ale představa, že tam v takovej kouzelnej moment stojim s někym, koho miluju...to by bylo překrásný. A tak jsem se dívala na ohňostroje s úsměvem a do hvězd pošeptala přání...

Když jsme se vrátili zpátky na byt, byli jsme už celkem unaveni. Po chvilce jsem jela za maminkou, která byla v nedaleký hospodě. Poznala jsem tam jednu fajn holku, která bydlí ve městě jako já. :-)

Teď tu sedim, odličuju se a chystám se umýt a zalehnout do peřin.



Nechť se tento rok podaří a...
...ať se ti splní všechna tvá přání... - aneb díky, babi, za sms k novýmu roku...=)




8 komentářů:

  1. animaci jsem vytvořila na gifpal.com a návod jak se s tím zachází najdeš tady: http://msl3nik.blogspot.cz/2012/11/urob-gifko.html :-)) krásný nový rok :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpověď: No, mě ty rozbory moc neberou... Knihy čtu raději pro požitek, ale s tím se holt nedá nic dělat... :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobře, že sis silvestra užila:) Já taky:) A přeji hodně úspěchů do nového roku!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný Nový rok :)

    Mois

    OdpovědětVymazat