středa 19. prosince 2012

19.12. - marod

Hoď do sebe kopu čaje!


Jsem dneska zůstala doma, protože jsem měla v noci takovej záchvat kašle, že se nedalo spát. Sice jsem se vzbudila už asi v 9 a dál nespala, ale nevadí. Piju čaj, jsem v teple a můžu si tu pochrchlávat, jak chci, aniž bych rušila ve škole hodinu.

Zejtra mam 2 zápočty, tak je snad dam. Ještě se to musim našprtat. Jeden předmět = 4 dlouhý témata a mam na to jen dnešek. Ale to se dá. Víc se bojim compů...

No, už se těšim na pátek. Je oslava, tak se do tý doby musim dát dohromady! Ale ani když to nebude uplně ok, tak pujdu. Na týhle oslavě totiž nesmim chybět! :) A musim si užít ten konec světa. :D

Jo, zdálo se mi, že jsem měla dotykáč. Dokonce mi šel i dobře ovládat. Byl by fajn, ale jen na focení. Aspoň bych měla kvalitnější fotky.

2 komentáře:

  1. Jééé moc se mi líbí jak máš u každého článku ty realce, asi u normálního blog.cz to nejde vid?
    Jo já jsem před týden nachlazená, ale do školy chodím abych nezameškávala. A zítra máme ve škole besítku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem měla blog.cz, tak mi to tam nešlo.
      Já v pondělí a úterý taky šla, ale dnes jsem to nějak nedala a zejtra musim...
      Tak na besídku nemusíš jít, pokud nevystupuješ, ne? :)

      Vymazat