neděle 13. ledna 2013

Tož su študent!

To se mi povedlo, co? =D :)


Nejsem schopná se učit. Před prvním zkouškovym jsem se docela učila, ale teď prostě vůbec. Jsem zvědavá, kolik toho budu opakovat...=DDD Pak budu mít tejden volna, tak se do učení snad dostanu...:DD Já vim, že pokud si tohle někdo čte, tak si určitě řiká, že jsem uplně blbá že k tomu takhle přistupuju a ještě se směju.

Já se směju tý zoufalý situaci. Jsem tak líná, až to není hezký. Jsem magor. Mam období, kdy se k tomu i trošku dokážu dokopat a teď prostě ani prd. Čeká mě nejtěžší týden. To bude masaker...=DD

Navíc mam uplně přeházenej režim. =D Mno, ale teď už nepujdu spát, dam si energiťák, nadopuju kafema a půjdu až večer do postele a ráno na zkoušku. =D Jsem zoufalá, ale mam překvapivě dobrou náladu. Ach jo. =D

Žádné komentáře:

Okomentovat