úterý 4. prosince 2012

Otázka pro kluky

google.com
Jen tak ze zvědavosti, i když mi je to celkem jedno...:-)

Ptala jsem se kluků, co jim na holkách imponuje a co naopak odpuzuje. A tady jsou odpovědi...:-)


google.com

  • nesnasim kdyz holka je prepudrovana a namalovana jak st*tka ,namysleny fiflenky + pekny oci,postava , chovani :)
  • líbí se mi .. když je holka usměvavá, hodná, zábavná, umí se bavit a vyjadřovat, obléká se normálně, nemaluje se jak ku*va :D nelíbí se mi, když je sprostá, neumí se chovat, agresivní, vulgární ... no a samozřejmě se mi líbí, když me umí uspokojit :D :D
  • odpuzuje me namyslenost, rozmazlenost, kdyz si oblika neco na co nema postavu (nemyslim to zle, ale tak kazdej mame soudnost), kdyz mluvi moc sproste... pritahuje me kdyz je holka jemna ale primerene, voni, prijemna, stara se o sebe a neni proste ale zadna barbinka.. tak vyvazene
  • Inponuje mi když je na slečně , ženě vidět že se o sebe stará , má upravené vlasy , nějak voní, nemusí to být luxusní parfémy ale prostě žena musí mít tu správnou něžnost. Hodně koukám na to jakou má postavu , nemusí být dokonala ale msuí být na ní vidět že něco dělá , nemám rád lenošky..
  • imponuje vstřícnost, neodtažitost, odpuzuje namyšlenost
  • když neni uplně blbá a odpuzuje mi když je moc dominantní
  • odpuzuje egocentrismus přitahuje originalita a rebélije:)
  • Strašně mě odpuzuje když holka kouří cigarety a nebo když jde někam na nějákou párty a tam se kurví. Jinak imponuje když se umí oblíkat a starají se o sebe a taky nesnáším když sou tlustý 
  • me inponuje pokud je hodne komunikativni.. a vesela... nema rad odpovedi jednim slovem ano ne.. tkaze tim padem musi byt i inteligentni... aby dala dohromady vetu.. odpuzuje mi kdyz mluvi hodne sproste a driv mi vadilo koureni... takove to namachrovane.. jak drzi cigaretu a tim padem je nekdo..
  • mě přitahuje holka se kterou se mám dobře je mi sympatická rozumím si s ní :) a odpuzuje to je těžký říct no tak kdyby holka například pořád mluvila jak dlaždič :) nic víc mě ted nenapadá :)

Ve spoustě věcí se shodli, ale i tak byste se každá měla řídit sama sebou, protože i když většina kluků nesnáší např. výraznej make-up, ale vám se líbí, tak proč se najednou líčit nelíčit? Co vy víte, jestli zrovna nenarazíte na tu výjimku, který se to líbí.
Mně osobně se obličej typu klaun taky trovna nepáčí a snažim se líčit mírně, ale volba je na každém z nás. :-) 

Oukej...nepřehánějte to prosim s tim make-upem! Vypadá to hrozně!

:D



Žádné komentáře:

Okomentovat