pondělí 26. listopadu 2012

26.11.




To nám to letí...
Za chvíli jsou Vánoce. Jestlipak už máte nakoupený dárky? Já ani jeden a nevim, kde na to vezmu, když jsem momentálně švorc. :D


Po Vánocích zkouškový období, kterýho se vůbec nebojim. Doufam, že to udělam a když ne, udělam to napodruhý. A když ne napodruhý, tak mam zkrátka smůlu. :D


Achjo, udělala jsem jednu blbost. Hloupost, kterou jsem prováděla 2 dny. O víkendu v sobotu jsem si řekla: No, už jsi se dlouho neostřihala, chtělo by to ňák prostřihat. A když si to prostřiháš, tak to pěkně zhoustne... I vzala jsem do ruky nůžky a šla na věc. Střihala, střihala, vlasy lítaly a já si libovala. Baví mě to. Dýlku jsem ponechala stejnou, takže rozdíl nebyl vidět. A to bylo špatně. Žádný zhoustnutí se nevydařilo. Druhej den, když jsem se tak sledovala v zrcadle, jsem si řekla, že se do toho pustim znova. Byla to největší CHYBA!!! Teď mam u hlavy tak 5cm krátký vlasy! Do toho sice i normálně dlouhý, jelikož jsem to naštěstí JEN prostřihala, ale i tak! Víte, jaká je práce si to po ránu upravovat a krotit ty neposedný chlupy??! A i když si dáte tu práci, tak vypadáte, jak ko*ot! 


Moje rada zní: Všeho s mírou! Nejen v alkoholu!

Žádné komentáře:

Okomentovat