úterý 9. října 2012

Am Wochenende


Víkend byl skvělej! :) Užila jsem si rodinu a pohrála si s bratříčkama. :) Jsou malinký - 1 a 3 roky.
Byla jsem s nima na koníčkách, protože je ten starší miluje. Neni den, kdy bych byla u táty a sourozenců a nešla se s nima podívat, jak se koníčci pasou. :D Venku bylo sice ošklivo, ale to nám v ničem nezabránilo. Byla to celkem fuška uhlídat ty malý háďata. Ještě, že jsem jednoho měla v kočárku. Na druhýho jsem neustále pokřikovala: Ke kraji!
Dominiček (ten starší) jel totiž na kole. Bylo bláto a kolem louže, který ho tak fascinovaly, že do každý musel najet. A když to nešlo, tak se otočil a projel ty, který nestihl, aby byly projetý všechny. :D Nejdřív jsem na něj křičela, ať do nich nevjíždí, že bude špinavej a že už s nim na koníčky nepujdu. Jenže pak jsem si uvědomila, jaká jsem byla jako malá já. 100x horší. Byla jsem šílenec, kterýho člověk těžko udržel na uzdě. Pokud jsem šla s někym na procházku, byly to nervy předem. A tak jsem si řikala: necham ho, ať si to dětství užije. Nemyslim si, že by dělal až tak nevhodnou věc, aby musel bejt okřikovanej, ne-li bitej. Ano, děti se musí vychovávat, ale na to jsou tady rodiče a pokud se nebude jednat o nic závažnějšího, tak zbytečně zakročovat nebudu.






Ujídá koníčkům sváču :/ :D





Žádné komentáře:

Okomentovat