sobota 27. října 2012

27.10.12

♪♫ Ou nou...nÓÓÓu nou ♫♪





To bylo ráno překvápko, když jsem se vzbudila! :-) Zdá se, že děda Mráz už se dostavil i do Prahy. Nemám ráda zimu, ale musim uznat, že pohled na bílou krajinu, je krásný. :) Hned mě napadlo: Hmmm...kdybych dnes šla ven s tim (jenim klukem), bylo by to celkem romantický...:D :) Ale zůstala jsem doma. Uklízela pokoj, dělala úkol z němčiny, učila se trošku angličtinu a zamilovala se do jedný písničky, která mi hraje i teď v hlavě, přestože je výjimečně ticho.
Mám toho ještě spoustu do školy. Nechce se mi do toho. Čekám na spolužačku, až mi pošle vzor, jak má exkurze zhruba vypadat.
Psal mi jeden kluk (tentokrát jinej)...achjo, nechci sem psát jména, jak to vymyslim...? No a ptal se, jestli nechci jít do kina. Radši ne. Po včerejší akci vypadam opravdu lákavě...
Radši budu zahrabaná doma v teple. Dnes i zítra. A budu dohánět vše potřebný.

Žádné komentáře:

Okomentovat